مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:422022-03-02سياسي

دانشگاه های مجازی جهان اسلام از ظرفیت خوبی برخوردار هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در جریان برگزاری دومین همایش بین المللی زبان عربی و هم کنشی تمدنی، - دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام بر ظرفیت ها و دستاورد های شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در زمینه آموزش های مجازی تأکید کرد و گفت: بی تردید زمینه ها و ظرفیت های خوبی برای ایجاد همکاری های مشترک مهیا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در جریان برگزاری دومین همایش بین المللی زبان عربی و هم کنشی تمدنی، به منظور تقویت همکاری های بین المللی آموزشی و دانشگاهی با نمایندگان ارشد و روسای دانشگاه های مطرح کشور عراق دیدار و گفتگو کرد.

کریم نجفی برزگر، دبیرکل شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در این رویداد نقش زبان عربی را در تحقق تمدن سازی اسلامی آشکار و بی همتا دانست و افزود: زبان عربی به عنوان یکی از زبان های رسمی عنوان شده در اساس نامه شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام در ادامه کارکرد تاریخی و ساختاری خود، محور و تسهیل گر بخشی مهم از تعاملات آموزشی و علمی محسوب می شود.

وی با بیان اینکه شبکه دانشگاه های مجازی جهان اسلام، دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و مراکز علمی و مهارتی 57 کشور اسلامی را تحت پوشش خود قرار داده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های مجازی جهان اسلام از ظرفیت خوبی برخوردار هستند

دانشگاه های مجازی جهان اسلام از ظرفیت خوبی برخوردار هستند