مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:472022-03-02سياسي

اهدای 1148 سری جهیزیه به نو عروسان کمیته امدادچهارمحال و بختیاری


مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و 148 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شده است.

- شهرکرد- مدیرکل کمیته امداد خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای امسال تا کنون هزار و 148 مورد جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش اهدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جاسم محمدی ظهر چهارشنبه در نشست خبری خود با اصحاب رسانه با بیان اینکه بیش از 44 هزار خانواده در چهارمحال و بختیاری از خدمات کمیته امداد استان بهره مند می شوند، اظهار کرد: در سال آینده برای 150 مرکز نیکوکاری در استان QR کد ایجاد خواهد شد.

وی به 14 اسفند هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و ادامه داد: 157 مرکز نیکوکاری در هفته احسان آماده دریافت کمک های نقدی و غیر نقدی هستند.

مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت اشتغالزایی و توانمندی خانواده های تحت پوشش، عنوان کرد: از ابتدای امسال تا کنون حدود هزار و 250 خانوار از مجموعه کمیته امداد خارج شده اند.

محمدی تصریح کرد: کارفرماهایی که از افراد تحت مدیرکل کمیته امداد خمینی (ره) در فعالیت خود استفاده کنند این نهاد بیمه دو سال نیروی جذب شده را پرداخت خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای 1148 سری جهیزیه به نو عروسان کمیته امدادچهارمحال و بختیاری

اهدای 1148 سری جهیزیه به نو عروسان کمیته امدادچهارمحال و بختیاری