مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 15:522022-03-02بين الملل

تاکید گروه های مقاومت فلسطین بر تشکیل جبهه ملی فراگیر مقاومت


گروه های مختلف مقاومت فلسطینی در نشستی که سه شنبه برگزار شد بر تشکیل یک جبهه ملی فراگیر مقاومت در فلسطین متشکل از تمامی جناح ها از جمله مخالفان توافقنامه اسلو و مذاکره با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

- گروه های مختلف مقاومت فلسطینی در نشستی که سه شنبه برگزار شد بر تشکیل یک جبهه ملی فراگیر مقاومت در فلسطین متشکل از تمامی جناح ها از جمله مخالفان توافقنامه اسلو و مذاکره با رژیم صهیونیستی تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه الاخبار لبنان، در نشست روز سه شنبه گروه های مقاومت متشکل از جبهه آزادی بخش فلسطین ، جنبش جهاد اسلامی در فلسطین به همراهی فرماندهی مرکزی و پیشگامان جنگ آزادی بخش خلق (نیروهای صاعق) توافق شد جبهه ملی مقاومت فلسطین شکل بگیرد.

براساس بیانیه پایانی نشست، این جناح ها تاکید کردند که جبهه مقاومت ملی فلسطین می بایست دربردارنده تمامی نیروهای مخالف توافقنامه اسلو و مذاکره با رژیم صهیونیستی باشد.

این جناح ها تاکید کردند که جبهه ملی مقاومت فلسطین جایگزینی برای سازمان آزادی بخش فلسطین(ساف) نخواهد بود.

در این بیانیه همچنین از شیوه عملکرده تعدادی از جناح های مقاومت برای حذف نیروهای مخالف تفکرات خود در جبهه ملی مقاومت انتقاد کردند و افزودند اینچنین اقدامات باعث بیشتر شدن شکاف میان جناح ها و مردم فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید گروه های مقاومت فلسطین بر تشکیل جبهه ملی فراگیر مقاومت

تاکید گروه های مقاومت فلسطین بر تشکیل جبهه ملی فراگیر مقاومت