مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:022022-03-02اجتماعي

شهرداری های خراسان شمالی شرایط استقبال از مسافران را فراهم کنند


سرپرست معاونت عمرانی استانداری خراسان شمالی گفت: تمهیدات ترافیکی، ایمنی تردد سفرهای نوروزی و شرایط استقبال از مسافران باید از سوی شهرداری های استان به خوبی فراهم شود.

- ، مهدی رشیدی ظهر چهار شنبه در شورای هماهنگی ترافیک خراسان شمالی بر آمادگی کامل شهرداری ها و دستگاه های اجرایی برای استقبال از مسافران نوروزی تاکید کرد و اظهار داشت: تمهیدات ترافیکی و ایمنی تردد سفرهای نوروزی باید از سوی شهرداری های استان به ویژه شهرهای بجنورد، شیروان، فاروج و آشخانه به خوبی فراهم شود.

سرپرست معاونت عمرانی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر انجام اقدامات مؤثر با هدف کاهش تصادفات رانندگی در سفرهای نوروزی، افزود: رعایت ایمنی های لازم در نصب سرعت گیرها و سرعت کاه ها و نصب المان های مناسب در سطح شهر باید مورد توجه متولیان امر باشد.

ارائه گزارش پلیس راهور استان در خصوص آمار تصادفات درون شهری از دیگر دستورکارهای این نشست بود که رشیدی در این خصوص گفت: با هدف کارشناسی دقیق بررسی علل وقوع تصادفات باید عوامل مختلف از جمله ایمنی راه ها، علائم راهنمایی و رانندگی، وسایل نقلیه و نیروی لحاظ شود و تنها خطای انسانی مورد توجه نباشد.

بر اساس این گزارش، درخواست افزایش ناوگان درون شهری و پیشنهاد شهرداری بجنورد در خصوص اتصال خیابان سعدی به معابر روستای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری های خراسان شمالی شرایط استقبال از مسافران را فراهم کنند

شهرداری های خراسان شمالی شرایط استقبال از مسافران را فراهم کنند