مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:172022-03-02دانش

عرضه کفش هایی که با الاستومر تقویت شده با نانو تولید شده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه مواد پیشرفته ورسارین (Versarien) از همکاری با شرکت فلاکس فوتویر (Flux Footwear) در آمریکا برای تامین الاستومر های تقویت شده با گرافن خبر داد، - گروه مواد پیشرفته ورسارین (Versarien) از همکاری با شرکت فلاکس فوتویر (Flux Footwear) در آمریکا برای تامین الاستومر های تقویت شده با گرافن خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گروه مواد پیشرفته ورسارین (Versarien) از همکاری با شرکت فلاکس فوتویر (Flux Footwear) در آمریکا برای تامین الاستومر های تقویت شده با گرافن خبر داد، الاستومر هایی که برای مدل بهبود یافته کفش Adapt استفاده خواهد شد.

این الاستومر ها در یک مدل بهبود یافته از کفش های مدل “Adapt” مورد استفاده قرار می گیرند.

این فناوری الاستومر توسط تیم های فناوری داخلی ورسارین در دانشگاه منچستر و دانشگاه کمبریج به عنوان بخشی از پروژه GSCALE توسعه یافته است و دارای پتانسیل های زیادی برای کاربرد های الاستومری متعدد است.

بر اساس این قرارداد همکاری مشترک با فلاکس فوتویر، این شرکت در یکی از مدل های کفش ورزشی Adapt از فناوری گرافنی شرکت ورسارین بهره خواهد برد، فناوری که به دنبال تحقیقات و آزمایش هایی برای بهبود زیره لاستیکی، بهبود خواص مکانیکی و فیزیکی کفش، به دست آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه کفش هایی که با الاستومر تقویت شده با نانو تولید شده اند

عرضه کفش هایی که با الاستومر تقویت شده با نانو تولید شده اند