مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:422022-03-02حوادث

انبار احتکار برنج در اردبیل کشف و معدوم شد


فرمانده انتظامی استان اردبیل از کشف انبار محتکر برنج و ضبط اموال احتکار شده در این انبار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هوشنگ حسینی عصر چهارشنبه در پی عملیات دستگیری محتکران اقلام ضروری و مایحتاج مردم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از 22 تن برنج احتکار شده در این انبار کشف و ضبط شد.

وی تصریح کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و پیشگیری و مقابله با فعالیت های مجرمانه ناامن کنندگان اقتصاد کشور و به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر احتکار و دپو برنج ایرانی و وارداتی در انباری واقع در خیابان اتوبوسرانی اردبیل، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی اردبیل با شناسایی و انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تأیید و با هماهنگی قضایی به همراه کارشناسان سازمان جهاد کشاورزی و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت به محل مورد نظر اعزام شدند.

حسینی افزود: در بازرسی از این انبار 22 تن برنج ایرانی و خارجی به ارزش 9 میلیارد و 720 ریال که به صورت غیر قانونی دپو و احتکار شده بود، کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه با دستور قضایی این انبار پلمب شد، خاطر نشان کرد: پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهم دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انبار احتکار برنج در اردبیل کشف و معدوم شد

انبار احتکار برنج در اردبیل کشف و معدوم شد