مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-02اجتماعي

18 پروژه آموزشی در اردبیل به بهره برداری رسید


معاون عمرانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: 18 پروژه آموزشی و پرورشی در قالب 57 کلاس درس در اردبیل به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ادیب محمدی بعد از ظهر چهارشنبه در بازدید از پروژه های نوسازی مدارس در شهرستان خلخال اظهار کرد: این پروژه ها که تا بهمن ماه سال جاری به بهره برداری رسیده با زیربنای 6 هزار و 839 متر مربع در مناطق مختلف این استان در اختیار آموزش و پرورش قرار گرفته است وی با اشاره به اینکه ساختمان همه مدارس با بنا و دیوار سنگی در مناطق شهری و روستایی این استان برچیده شده و مدارس جدید و نوساز جایگزین آنها می شود، تصریح کرد: این اقدام در راستای اجرای طرح ملی مقاوم سازی ساختمان مدارس در مقابل حوادث و بلایای طبیعی انجام شده و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل تجدید بنای همه مدارس سنگی این استان را در دستور کار خود قرار داده است.

معاون عمرانی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل گفت: برای اجرا و تکمیل طرح های آموزشی در اردبیل بیش از 327 میلیارد ریال اعتبار از منابع اعتباری ملی و همچنین کمک های خیرین و طرح های مشارکتی هزینه شده است.

محمدی با بیان اینکه از مجموع 18 پروژه آموزشی و پرورشی افتتاح شده در بهمن ماه امسال، 6 پروژه از محل اعتبارات ملی و 12 پروژه به صورت مشارکتی احداث شده است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

18 پروژه آموزشی در اردبیل به بهره برداری رسید

18 پروژه آموزشی در اردبیل به بهره برداری رسید