مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:472022-03-02اقتصادي

وزارت نیرو به دنبال افزایش ظرفیت و تداوم تولید در نیروگاه بندرعباس


معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی بر افزایش ظرفیت و تداوم تولید در نیروگاه بندرعباس تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، همایون حائری معاون وزیر نیرو در بازدید از نیروگاه بندرعباس ضمن بررسی دقیق روند تعمیرات، سرعت و دقت در روند تعمیرات را حائز اهمیت دانست و میزان آمادگی واحدها برای تابستان 1401 را مورد ارزیابی قرارداد.

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی در بدو ورود از جایگاه یادبود شهدای گرانقدر بازدید و به آنان ادای احترام کرد، سپس از تعمیرات بویلر و اکونورمایزر واحد یک، وضعیت توربین و ژنراتور واحد 2 و اتاق های فرمان بازدید و میزان تولید واحدها را مورد بررسی قرار داد.

 مدیرعامل نیروگاه بندرعباس برنامه های عملیاتی واحدها در خصوص افزایش ظرفیت و اقدامات لازم جهت تعمیرات دوره ای با حداقل زمان و به مدار آمدن واحدها توضیحاتی ارائه داد.

همایون حائری ضمن قدردانی از زحمات تمامی کارکنان در نیروگاه، از روند پیشرفت پروژه ها ابراز رضایت کرد و در خصوص مشکلات استفاده نیروگاه هنگام از تجهیزات و تاسسیسات پمپاژ حوضچه آبگیر نیروگاه بندرعباس نکاتی را متذکر شد.

واحدهای بخار 320مگاواتی یک و دو، هم اکنون برای افزایش ظرفیت و حفظ پایداری برق در فصل گرما به ترتیب در تعمیرات دوره ای و نیمه سنگین قراردارند، تا بتوانند برای رفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت نیرو به دنبال افزایش ظرفیت و تداوم تولید در نیروگاه بندرعباس

وزارت نیرو به دنبال افزایش ظرفیت و تداوم تولید در نیروگاه بندرعباس