مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:522022-03-02سياسي

ارجاع موضوع فروش نفت خام و میعانات گازی به اشخاص به کمیسیون تلفیق


نمایندگان مجلس موضوع فروش نفت خام و میعانات گازی به اشخاص معرفی شده از طریق شرکت ملی نفت را به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در نشست علنی عصر امروز چهارشنبه (11 اسفند) مجلس شورای اسلامی در روند بررسی بخش درآمدی لایحه بودجه سال 1401 کل کشور با بخش ابتدایی بند (ز) تبصره 19 ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

براساس بند (ز) تبصره 19 ماده واحده لایحه بودجه 1401 کل کشور؛ به منظور اجرای تکالیف این قانون و در صورت درخواست دستگاههای اجرایی دارای اعتبار از محل مصارف عمومی دولت صندوق های بازنشستگی کشوری، لشکری و  تأمین اجتماعی و همچنین اجرای ماده(90) قانون اجرای سیاست های کلی اصل چهل و چهارم(44) قانون اساسی، به دولت اجازه داده می شود: لازم به ذکر است که نمایندگان مجلس به دلیل مغایرت جزء 1 و 2 بند (ز) تبصره 19 با قوانین بالادستی، این دو جزء را برای بررسی بیشتر به کمیسیون تلفیق ارجاع دادند.

در جزء یک ارجاعی آمده است: از طریق شرکت ملی نفت ایران نسبت به فروش نفت خام و میعانات گازی صادراتی به اشخاص معرفی شده توسط دستگاههای اجرایی و صرفا پس از تایید اشخاص توسط وزارت نفت و بر اساس قیمت روز صادراتی شرکت ملی نفت ایران و در سقف منابع بند(ب) تبصره(1) این قانون اقدام نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع موضوع فروش نفت خام و میعانات گازی به اشخاص به کمیسیون تلفیق

ارجاع موضوع فروش نفت خام و میعانات گازی به اشخاص به کمیسیون تلفیق