مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 16:572022-03-02اقتصادي

هدف گذاری جمع آوری 42 میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری خوزستان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از هدف گذاری جمع آوری 42 میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری در سطح استان خبر داد.

- ایسنا/خوزستان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از هدف گذاری جمع آوری 42 میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری در سطح استان خبر داد.

جمال شیبه در نشست خبری جشن ملی نیکوکاری که امروز (11 اسفندماه) برگزار شد، با بیان اینکه شعار جشن نیکوکاری امسال عیدی برای همه است، اظهار کرد: مطابق با روال هر سال اوج فعالیت در هفته احسان و نیکوکاری از 14 تا 21 اسفندماه خواهد بود اما عملا از فردا جشن نیکوکاری آغاز خواهد شد و تا پایان سال در خدمت مردم هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه در دو سال گذشته شاهد شیوع و گسترش ویروس کرونا بودیم برپایی پایگاه های کمک های مردمی در سطح شهر به آن شکل ممکن نبود بنابراین در این مدت از ظرفیت پرداخت های الکترونیکی استفاده کردیم.

امسال نیز مردم می توانند کمک های خود را به شماره کارت 6037991899940575، از طریق کد QR یا کد USSD را که اعلام می شود واریز کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: در جشن نیکوکاری سال گذشته 33 میلیارد تومان کمک مردمی در استان خوزستان جمع آوری شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری جمع آوری 42 میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری خوزستان

هدف گذاری جمع آوری 42 میلیارد تومان کمک مردمی در جشن نیکوکاری خوزستان