مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-02سياسي

امنیت رابطه مستقیمی بااشتغال دارد/مسئولان خوزستان اشتغالزایی کنند


فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه امنیت رابطه مستقیمی با اشتغال دارد، گفت: از مسئولان و تولیدکنندگان انتظار داریم که به دنبال اشتغالزایی باشند.

- ، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا ظهر امروز چهارشنبه در حاشیه طرح ارتقای امنیت عمومی (بازدید مسئولان قضایی و امنیتی از کشفیات اسلحه، مواد مخدر و همچنین رژه خودرویی و موتوری فرماندهی انتظامی خوزستان) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: قدردانی می کنیم از نیروی انتظامی استان خوزستان که در طرح ارتقای امنیت عمومی استان تلاش بسیار وافری در خصوص تأمین امنیت داشته و دارند.

وی افزود: روزهای تعطیل در شهر، روستا، خیابان و مرز، نیروهای مسلح دست به دست هم دادند تا امنیت را در استان خوزستان ایجاد کنند؛ اگرچه امنیت با اشتغال رابطه مستقیم دارد و اگر اشتغال ایجاد کنیم قطعاً امنیت بهتری برقرار می شود.

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا نیروی زمینی سپاه ادامه داد: از مسئولان و تولیدکنندگان انتظار داریم که به دنبال اشتغالزایی باشند چون در کنار آن امنیت ایجاد می شود؛ امروز اگر نیروی انتظامی با تمام تجهیزات و امکاناتی که دارد در حال ایجاد امنیت در استان است، مابقی دستگاه ها نیز باید برای اشتغال جوانان تلاش کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت رابطه مستقیمی بااشتغال دارد/مسئولان خوزستان اشتغالزایی کنند

امنیت رابطه مستقیمی بااشتغال دارد/مسئولان خوزستان اشتغالزایی کنند