مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:022022-03-02اقتصادي

2میلیارد تومان زکات در مناطق روستایی استان سمنان هزینه شده است


معاون توسعه و مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان از هزینه کرد دو میلیارد تومانی زکات در روستاهای محروم استان خبر داد و گفت: این مبلغ در سرفصل های مختلف هزینه شده است.

- ، حمید رضا رجب زاده بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه کمیته زکات به میزبانی سالن جلسات کمیته امداد سمنان ضمن بیان اینکه طی 10 ماهه سال جاری دو میلیارد و 500 میلیون تومان برای مناطق روستایی و محروم استان سمنان هزینه شده است، ابراز داشت: هدف از پرداخت زکات توجه و دستگیری نیازمندان است که خوشبختانه مردم نوع دوست استان سمنان همواره در همه عرصه ها به ویژه پرداخت زکات خوش درخشیدند که آزادی هشت زندانی جرایم غیر عمد و اهدای 87 سری جهیزیه از جمله آنها را شامل می شود.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای پرداخت زکات توجه به نیازمندان و حل مشکلات موجود در روستاهای دورافتاده و محروم استان سمنان است، افزود: این میزان کمک از محل پرداخت زکات در سرفصل هایی نظیر تعمیر مدارس، مساجد، حسینه ها، قنوات و تأمین بخشی از آب شرب هزینه شده است.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه مردم استان طی مدت مذکور 27 میلیارد و 796 میلیون تومان زکات در قالب مستحبی و واجب پرداخت کردند، ابراز داشت: از محل این درآمدها 16 هزار و 170 خدمات حمایتی به مددجویان و نیازمندان ارائه ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2میلیارد تومان زکات در مناطق روستایی استان سمنان هزینه شده است

2میلیارد تومان زکات در مناطق روستایی استان سمنان هزینه شده است