مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:272022-03-02سياسي

علنی کردن جلسات دادگاه توسط رسانه خلاف است


وکیل پایه یک دادگستری با اشاره به خلاف بودن علنی کردن جلسات دادگاه توسط خبرنگاران گفت: کرد: وقتی در قانون از رسیدگی علنی در دادگاه نام برده می شود منظور افشای اطلاعات دو طرف دعوا توسط رسانه ها نیست لذا رسانه ها حتی بعد از صدور حکم هم قانونا نمی تواند دلیل محکومیت را افشا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حمیدرضا اثیمی عصر امروز در کارگاه حقوق در رسانه در سالن اجتماعات تالار مرکزی رشت با بیان اینکه بسیاری از اصحاب رسانه به دلیل ناآگاهی از مسائل حقوقی در دادگاه ها محکوم می شوند، اظهار کرد: بسیاری از خبرنگاران به مسائل حقوقی در رسانه آگاه نیستند که این امر مشکلاتی را برای این قشر از جامعه ایجاد می کند به این منظور برگزاری چنین کارگاه هایی بسیار به آشنایی مردم به حقوق رسانه کمک می کند.

  وی با اشاره به خلاف بودن علنی کردن جلسات دادگاه توسط خبرنگاران گفت: علنی کردن جلسات دادگاه خلاف بوده و خبرنگاران باید از انجام این کار جلوگیری کنند در غیر این صورت با آن فرد برخورد می شود.

وکیل پایه یک دادگستری برگزاری علنی جلسات دادگاه را به منظور افشای اطلاعات دو طرف متهمین ندانست و بیان کرد: وقتی در قانون از رسیدگی علنی در دادگاه نام برده می شود منظور افشای اطلاعات دو طرف دعوا توسط رسانه ها نیست لذا رسانه ها حتی بعد از صدور حکم هم قانو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علنی کردن جلسات دادگاه توسط رسانه خلاف است

علنی کردن جلسات دادگاه توسط رسانه خلاف است