مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-02سياسي

مشکلات ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهدای گناوه رفع شود


مشکلات ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهدای گناوه رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد تقی صفری ظهر چهارشنبه در نشست با آزادگان شهرستان گناوه اظهار داشت: آزادگان چشم و چراغ ارزشمند و خورشید درخشان جامعه و مایه افتخار، عزت و سربلندی هستند.

فرماندار گناوه افزود: سختی ها و مشقت های شما آزادگان سرافراز را جز خدا و خود شما درک نخواهد کرد و اجر و پاداش این سختی ها در راه خدا را نیز جز خداوند کسی یارای پاداش و جبران ندارد.

وی گفت: آزادگان و ایثارگران شهدای زنده در نظام مقدس اسلامی هستند و امروز ما از اینکه از قافله شهدا به جا مانده ایم تأسف می خوریم ولی از سوی دیگر باعث افتخار است که بتوانیم پیام و رسالت شهدا را به نسل های آینده منتقل کنیم.

صفری ادامه داد: امروز شما افتخار جامعه هستید و احترام به آزادگان، احترام به ملت ایران اسلامی و مایه افتخار و سرافرازی است و هرکس با هر شخصیتی اگر جایگاه و احترام به شما را درک کرد نشان دهنده فهم و شخصیت او است.

وی با تاکید بر اینکه شهدا و آزادگان به همه ملت تعلق دارند گفت: احترام به آزادگان به گروه و جناح خاصی مربوط نیست بلکه همه باید در مقابل عظمت حماسه ها و فداکاری های آزادگان سرافراز با احترام برخورد کنند و کمر ادب و احترام در برابر آنها خم کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکلات ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهدای گناوه رفع شود

مشکلات ایثارگران، آزادگان و خانواده های شهدای گناوه رفع شود