مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:372022-03-02پزشكي

کرونا جان بیماران زمینه ای و افراد مسن را تهدید می کند


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: 80 درصد بستری های منجر به فوت افراد دارای بیماری زمینه ای هستند که با کرونا معضل بیماریشان چند برابر می شود.

- جواد معظمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، با بیان اینکه از یک هفته گذشته شرایط کرونایی البرز  پایدار است، اظهار کرد: خوشبختانه شاهد  افزایش بیماری در استان نبوده ایم.

طی یک هفته گذشته  تعداد بیماران سرپایی، مراجعه به مراکز بهداشتی برای انجام تست و مراجعه به  اورژانس ها و بیمارستان های البرز  مقداری ثابت بوده و نشان می دهد اُمیکرون در شرایط ثابتی قرار دارد و امیدواریم روند کاهشی  داشته باشد.

وی با اشاره به عادی انگاری جامعه در خصوص پیشگیری از کرونا، بر لزوم رعایت پرتکل های بهداشتی تاکید کرد و افزود: برای جلوگیری از انتقال بیماری کرونا به خانواده ها، افراد مسن و دارای بیماری زمینه ای همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی بگیریم.

این مقام مسؤول یادآور شد: متاسفانه 80 درصد از افرادی که در بیمارستان ها بستری هستند و کسانی که جان خود را از دست می دهند، افراد دارای بیماری های زمینه ای از جمله فشار خون، بیماری های قلبی عروقی، مبتلایان به انواع سرطان ها و غیره  هستند که  مواجهه آنها با کرونا  معضل بیماریشان را دو سه برابر می کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان بیماران زمینه ای و افراد مسن را تهدید می کند

کرونا جان بیماران زمینه ای و افراد مسن را تهدید می کند