مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-02ورزشي

آغاز فعالیت هیأت مذهبی «ورزش و جوانان» در قم


نخستین هیات مذهبی ورزش و جوانان با هدف اجرای برنامه های معنوی، دینی و مذهبی برای جامعه ورزش با محوریت اداره کل ورزش و جوانان استان قم فعالیت خود را آغاز کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، نشست بررسی تشکیل و برگزاری مراسمات هیات مذهبی جامعه ورزش و جوانان با حضور رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم، حجت السلام و المسلمین روحی و دیگر اعضای هیات امنای این هیات مذهبی ورزشی در اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد.

رسول منعم مدیرکل ورزش و جوانان استان قم در این نشست اظهار کرد: امید است با تشکیل این هیات مذهبی، روحیه معنوی، فرهنگی و اخلاق مداری ورزشکاران بیش از پیش تقویت شود و برگزاری چنین مراسماتی آغاز یک تحول بزرگ در حفظ اتحاد و همبستگی بین ورزشکاران در راستای اهداف انقلاب اسلامی به برکت توجه ائمه اطهار(س) باشد.

حجت الاسلام مهدی روحی یزدی از فعالان فرهنگی جامعه ورزش و جوانان قم در این جلسه بیان کرد: در راستای نشر معارف دین و اهل بیت (ع) و با توجه به نبود بستری مناسب برای فعالیت در این عرصه بین جامعه ورزش و جوانان، هیات مذهبی ورزش و جوانان استان قم با عنوان متوسلین به قمر بنی هاشم (ع) فعالیت خود را آغاز می کند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از تشکیل هیات مذهبی ورزش و جوانان، رشد معارف دینی با استفاده از قرآن و معارف اهل بیت (ع) و گفتمان ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز فعالیت هیأت مذهبی «ورزش و جوانان» در قم

آغاز فعالیت هیأت مذهبی «ورزش و جوانان» در قم