مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 17:572022-03-02ورزشي

زیرساخت های ورزشی آبیک مطلوب نیست


رییس شورای اسلامی شهر آبیک با تاکید بر اختصاص بودجه مناسب به ورزش از سوی مسئولان ورزش و جوانان استان قزوین گفت: آبیک زیرساخت های ورزشی مطلوبی ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فارس از قزوین، علی ساریجلو رییس شورای اسلامی شهر آبیک ظهر امروز در نشست علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین به همراه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آبیک و کریمایی رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آبیک با اشاره به برخی بی مهری های صورت گرفته در گذشته به آبیک در مسائل و حوزه های مختلف اظهار کرد: دو عضو شورای شهر آبیک از بدنه اداره ورزش و جوانان و  قهرمانان نامی شهر هستند و تمام تلاش شورای این بوده که با اداره ورزش و جوانان شهرستان تعامل ارزنده داشته باشد و نخستین همکاری، اختصاص زمین برای احداث زمین چمن مصنوعی در شهرک فردوس بوده است.

وی بر توجه بیشتر و نگاه مثبت تر مدیر کل ورزش و جوانان استان قزوین به عرصه ورزش در شهرستان آبیک تاکید کرد و افزود: داشتن نگاه مهربانانه تر مسئولان استان قزوین به شهرستان آبیک دلیل بر کم کاری ها نیست بلکه اختصاص بودجه مناسب به شهرستان است چرا که آبیک زیرساخت های ورزشی مطلوبی ندارد.

رییس شورای شهر آبیک ادامه داد: بعد از احداث سالن ورزشی پیامبر اعظم ص در شهر آبیک،  هیچ پروژه بزرگ ورزشی دیگری احداث نشده اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های ورزشی آبیک مطلوب نیست

زیرساخت های ورزشی آبیک مطلوب نیست