مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 18:022022-03-02ورزشي

تیم های ملی کبدی، هندبال، والیبال و بسکتبال سه نفره بانوان به هانگژو می روند


معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از حضور رشته های تیمی بانوان از جمله هندبال، والیبال، کبدی و بسکتبال سه نفره در بازی های آسیایی هانگژو خبر داد.

- معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان از حضور رشته های تیمی بانوان از جمله هندبال، والیبال، کبدی و بسکتبال سه نفره در بازی های آسیایی هانگژو خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از وزارت ورزش و جوانان، مریم کاظمی پور با اشاره به نگاه حمایتی ستاد عالی بازی های آسیایی و پارآسیایی نسبت به ورزش بانوان، اظهار کرد: ورزش کشور در سال 1401 رویدادهای مهم المپیک ناشنوایان، یونیورسیاد دانشجویان، بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی و پارآسیایی هانگژو پیش رو دارد و در این بین حمایت و پشتیبانی از ورزش بانوان نیز در دستور کار است، به طوری که اولویت حضور فرهنگی بانوان در این رویدادها هم مورد توجه و تاکید قرار گرفته است.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در اعزام بانوان به رویدادهای بین المللی رویکرد توجه به توسعه قهرمانی با عنایت به کلیه ساختارهای فنی و حرفه ای گری را هم مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: حضور ورزشکاران و تیم های بانوان فرصتی برای ارتقا سطح دانش و تغییر رویه رفتار مدیریتی رشته های ورزشی بانوان در سطح فدراسیون ها است تا با توجه به زمان باقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم های ملی کبدی، هندبال، والیبال و بسکتبال سه نفره بانوان به هانگژو می روند

تیم های ملی کبدی، هندبال، والیبال و بسکتبال سه نفره بانوان به هانگژو می روند