مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 18:572022-03-02سياسي

رهایی 4 محکوم به قصاص در مازندران با رضایت اولیای دم


روابط عمومی دادگستری مازندران روز چهارشنبه از قول حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اعلام کرد که دو تن از این نجات یافتگان با هم بردار هستند که 16 سال در زندان بودند.

- رییس کل دادگستری مازندران گفت که چهار محکوم به قصاص نفس در استان طی ماه رجب امسال با رضایت اولیای دم از دار مجازات نجات یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی دادگستری مازندران روز چهارشنبه از قول حجت الاسلام والمسلمین محمدصادق اکبری اعلام کرد که دو تن از این نجات یافتگان با هم بردار هستند که 16 سال در زندان بودند.

وی گفت که از ابتدای امسال تاکنون با تلاش های صورت گرفته توسط مقامات قضایی ، اداره کل زندان ها ، اعضای شورای حل اختلاف و ستاد دیه مازندران ، 45 نفر از محکومین به قصاص نفس از دار مجازات رهایی پیدا کردند.

اکبری همچنین از اخذ رضایت اولیای دم برای بخشش 20 محکوم به قصاص نفس دیگر خبر داد و افزود که مقدمات آزادی این افراد هم در حال پیگیری است.

رییس کل دادگستری استان مازندران با تاکید بر اهمیت صلح و سازش در پرونده های قضایی اظهار داشت: فراهم کردن شرایط آزادی زندانیان محکوم به قصاص با اخذ رضایت از اولیای دم و رسیدن به صلح و اصلاح ذات البین بویژه در پرونده های قصاص، باید مورد اهتمام ویژه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهایی 4 محکوم به قصاص در مازندران با رضایت اولیای دم

رهایی 4 محکوم به قصاص در مازندران با رضایت اولیای دم