مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 19:422022-03-02سياسي

ایران فرهنگی باید در قالب هنر انقلاب اسلامی بروز و جلوه کند


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور گفت: لازم است ایران فرهنگی با زیبایی های متکثر در قالب هنر انقلاب اسلامی بروز و جلوه پیدا کند و امید است سیمرغ هنر انقلاب اسلامی در آسمان فرهنگی کشور و جهان به پرواز درآید.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور گفت: لازم است ایران فرهنگی با زیبایی های متکثر در قالب هنر انقلاب اسلامی بروز و جلوه پیدا کند و امید است سیمرغ هنر انقلاب اسلامی در آسمان فرهنگی کشور و جهان به پرواز درآید.

محمدمهدی دادمان 11 اسفندماه در آیین معارفه رییس جدید حوزه هنری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: پیشرفت های متنابهی در این استان با مسئولیت رییس سابق حوزه هنری چهارمحال و بختیاری رخ داده است که قدردان این زحمات هستیم، البته امید است با تصدی گری رییس جدید جوان، پرتلاش و انقلابی نسل جدیدی از تحولات فرهنگ و هنر استان رقم بخورد.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی افزود: تقاضا می شود همگان در کنار حوزه هنری انقلاب اسلامی برای تعالی فرهنگ و هنر انقلاب پای کار بمانند و کمک کنند که این مسیر با همت همگانی پیش رود.

وی گفت: حوزه هنری انقلاب اسلامی به آنچه که به نام فراتهران عرضه کرده باور دارد، تلقی ما این است که فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی مگر با توجه و تمرکز و بروز استعدادهای هنری که در ایران فرهنگی وجود دارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران فرهنگی باید در قالب هنر انقلاب اسلامی بروز و جلوه کند

ایران فرهنگی باید در قالب هنر انقلاب اسلامی بروز و جلوه کند