مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-02اقتصادي

فراهم سازی زیرساخت تجاری برای اهداف تجاری ایران و عراق


مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: مهمترین نیازها و بسترهای لازم برای رسیدن به اهداف تجاری دو کشور زیرساخت تجاری است و به این منظور باید زیرساخت های بانکی و صنعتی را فراهم کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از سازمان توسعه تجارت ایران ، فرزاد پیلتن در همایش فرصت های توسعه صادرات به استان های جنوبی عراق، گفت:  هدف از برگزاری این همایش را آشنایی بیشتر تجار و بازرگانان جمهوری اسلامی ایران با استان های جنوبی عراق و ارائه راهکار برای افزایش تجارت با این استان ها  عنوان کرد.

  وی افزود: مهمترین نیازها و بسترهای لازم برای رسیدن به اهداف تجاری دو کشور زیرساخت های تجاری است و باید زیرساخت های بانکی و صنعتی را برای تحقق آن فراهم کنیم.

  مدیرکل دفتر عربی و آفریقایی سازمان توسعه تجارت بیان داشت:  ما دو حوزه داریم که یکی حوزه زیر ساخت های تجاری است که در این حوزه با استان های عراقی و پایانه های مرزی بیشتر در خوزستان متمرکز است و امیدواریم  اتاق بازرگانی  ما در استان خوزستان کمک کنند به شکل  مناسبی تقویت شود.

  وی افزود: دولت درحال تلاش است تا اتصال ریلی بین ایران و عراق تسهیل شود؛ پایانه مرزی چزابه و شلمچه باید به صورت مدیریت واحد اداره شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم سازی زیرساخت تجاری برای اهداف تجاری ایران و عراق

فراهم سازی زیرساخت تجاری برای اهداف تجاری ایران و عراق