مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 19:522022-03-02اقتصادي

کاهش کشت محصولات آب بر همدان تا 1405


فرماندار همدان از کاهش کشت محصولات کم آب بر همدان تا 1405 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدعلی محمدی عصر امروز در شورای اداری شهرستان همدان اظهار کرد: یکی از مهمترین کارها در حوزه برنامه ریزی فرمانداری همدان موضوعات اقتصادی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری است که در این راستا با 6 هزار و 637 اشتغال از سهمیه 6 هزار و 682 نفر همدان در سال جاری تاکنون محقق شده است.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه محوری افزود: اشتغال نجات یک خانواده از همه آسیب های احتمالی  است، اشتغال ایجاد شده شهرستان اشتغال واقعی و به ثمر رسیده است اما همچنان در این حوزه کار زیاد است و رضایت مندی ایجاد نشده است.

فرماندار همدان بحث تنظیم بازار را از جمله سرفصل های مهم کاری این معاونت برشمرد و اظهار کرد: توجه به معیشت مردم همواره مورد تاکید قرار گرفته که در این راستا به مباحث تنظیم بازار ورود جدی داشتیم و حجم بازرسی ها، مکاتبات و پیگیری ها در این راستا نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با کمبود، احتکار و گرانفروشی کالاها از راه اندازی بازارچه های محلی در پنج نقطه از شهر همدان خبر داد و افزود: با هماهنگی و از طریق توزیع اقلام مورد نیاز مقطعی در فروشگاه های منتخب، خودروهای سیار و برپا کردن سازه های موقت با چادر در تامین کالاهای مورد ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کشت محصولات آب بر همدان تا 1405

کاهش کشت محصولات آب بر همدان تا 1405