مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:022022-03-02اقتصادي

58 میلیارد تومان زکات در خوزستان جمع آوری شده است


معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: در 11 ماه نخست سال جاری 58 میلیارد تومان زکات در خوزستان جمع آوری شده است.

- ، حافظ منصوری عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با بیان اینکه سال گذشته 48 میلیارد تومان زکات از خوزستان جمع آوری شده عنوان کرد: برای سال جاری نیز هدف گذاری شده بود که 56 میلیارد تومان جمع آوری شود که تا 11 ماهه سال جاری 58 میلیارد تومان (حدود 104 درصد) جمع آوری شده است.

وی با تاکید بر اینکه کمیته امداد دبیرخانه جمع آوری زکات است ولی هزینه آن بر عهده کمیته امداد نیست، بیان کرد: این مبالغ برای امور معیشتی، اهدای جهیزیه، ساخت مسکن، حوزه درمان، عمرانی و احداث و تعمیر مساجد صرف می شود.

معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد خوزستان افزود: هدف گذاری برای جمع آوری صدقات امسال در استان نیز 23 میلیون تومان بود که تا پایان بهمن ماه 18 میلیارد تومان از آن جمع آوری شد.

منصوری یادآور شد: امسال علاوه بر روش های الکترونیک، کد کیو آر، حساب های بانکی برای جمع آوری کمک های جشن نیکوکاری، 40 پایگاه سیار در سراسر خوزستان در کنار 250 مراکز نیکوکاری این استان نسبت به جمع آوری وجوه اقدام می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

58 میلیارد تومان زکات در خوزستان جمع آوری شده است

58 میلیارد تومان زکات در خوزستان جمع آوری شده است