مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:122022-03-02سياسي

14هزار فرصت شغلی امسال برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ایجاد شد


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی خوزستان از راه اندازی 14 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش این کمیته در استان برای سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر این راستا اظهار کرد: همه باید خدمات و اقدامات ارزشمندی را که نظام در این سال ها ارائه داده است برای مردم بازگو کنیم ولی متأسفانه در سال های پیروزی انقلاب تاکنون آنطور که باید و شاید این اقدامات منعکس نشده است.

وی افزود: در سالی که گذشت یکی از اولویت های اصلی کمیته امداد توانمندسازی خانواده ها و ایجاد 14 هزار فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش بوده که با کاریابی، راه اندازی مشاغل خانگی، راهبری شغلی و خوداشتغالی موفق به تحقق این تعهد شدیم.

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با اشاره به توزیع پنج هزار 500 سری جهیزیه در قالب کمک به ازدواج نوعروسان و تازه دامادان تحت پوشش کمیته امداد خوزستان تصریح کرد: یک هزار و 500 واحد مسکونی احداث و همچنین با انعقاد تفاهم نامه با دستگاه های مختلف تا سال آینده سه هزار واحد مسکونی دیگر نیز احداث می شود.

شیبه با اشاره به اینکه در زمینه تأمین لوازم ضروری زندگی 3 هزار کولر گازی و آبی توزیع شده خبر داد: عیدی برای همه شعار امسال جشن نیکوکاری است و برگزاری آن از چهاردهم اسفند به مناسبت سالروز تأسیس کمیته امداد آغاز و تا 21 اسفندماه تحت عنوان هفته احسان و نیکوکاری تدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

14هزار فرصت شغلی امسال برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ایجاد شد

14هزار فرصت شغلی امسال برای مددجویان کمیته امداد خوزستان ایجاد شد