مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:322022-03-02سياسي

هیئت های مذهبی بهارستان با هدف انسجام بیشتر ساماندهی شدند


رییس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان گفت: هیئت های مذهبی بهارستان با هدف انسجام بیشتر ساماندهی شدند.

- حجت الاسلام سلطانی در گفتگو با خبرنگار مهر ، با تاکید بر اهمیت و جایگاه هیأت مذهبی در سطح شهرستان بهارستان اظهار داشت: پیش از این تعداد هیأت های مذهبی در شهرستان محدود بود ولی امروز ما با تلاش همکاران توانسته ایم همه هیأت فعال شهرستان را ساماندهی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان بهارستان 1259 هیأت مذهبی با 1713 مداح اهل بیت وجود دارد گفت: این تعداد از هیا ت های مذهبی و وجود مداحان خود می تواند ظرفیت بسیار خوبی برای شهرستان تلقی شود.

سلطانی همچنین، انسجام و وحدت رویه در هیئات مذهبی در سال های اخیر را، مطلوب دانست و بیان داشت: هیئات مذهبی و تشکلهای دینی مردمی در توسعه کمی و کیفی کمک های مومنانه در مقاطع مختلف از جمله سیل، زلزله و مبارزه با کرونا حضور مؤثر و قابل قبولی از خود نشان دادند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی بهارستان با بیان اینکه، هیئات مذهبی توان کمک به مسئولین را دارند، افزود: با ایجاد ظرفیت های جدید و شناساندن آن به شهرستان، شاهد رشد همه جانبه در همه بخش های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خواهیم بود چرا که این تشکل ها می توانند بازوی توانمندی برای مسئولین در جهت حل مشکلات و آسیب های اجتماعی باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیئت های مذهبی بهارستان با هدف انسجام بیشتر ساماندهی شدند

هیئت های مذهبی بهارستان با هدف انسجام بیشتر ساماندهی شدند