مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 20:322022-03-02اقتصادي

لزوم فعالسازی خط ریلی آذربایجان غربی جهت حمل و نقل کالاهای اساسی


به سرعت باید اقدامات لازم برای بهره مندی از خط ریلی استان جهت حمل و نقل کالاهای اساسی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، و به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان غربی در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، استفاده نکردن از ظرفیت اقتصادی خط ریلی در استان را یک ضعف اساسی دانست و اظهار داشت: سال ها مردم این منطقه چشم انتظار رسیدن خط ریلی به این منطقه بودند ولی کمترین استفاده اقتصادی از آن نمی شود.

وی با بیان اینکه موضوع حمل و نقل کالاهای اساسی همواره یک معضل بوده است، گفت: به سرعت باید اقدامات لازم برای بهره مندی از خط ریلی جهت حمل و نقل کالاهای اساسی انجام شود.

وی در همین جلسه طی تماس تلفنی با مدیرعامل شرکت راه آهن کشور و پیگیری بهره مندی از ظرفیت اقتصادی خط ریلی در آذربایجان غربی، تصریح کرد: خط ریلی استان باید به واگن های خاص تجهیز شود؛ البته این واگن ها همگی در داخل نیز تولید می شود و مشکل خاصی از بابت تامین آنها وجود ندارد؛ در همین راستا اقدامات لازم سریعا باید آغاز شود.

استاندار آذربایجان غربی افزود: بهره مندی از ظرفیت اقتصادی خط ریلی هم ایمنی بالا و هم هزینه کمی برای استان دارد که می تواند مورد استفاده و توجه جدی در حوزه حمل و نقل استان قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالسازی خط ریلی آذربایجان غربی جهت حمل و نقل کالاهای اساسی

لزوم فعالسازی خط ریلی آذربایجان غربی جهت حمل و نقل کالاهای اساسی