مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 21:172022-03-02سياسي

با استعفای شهردار اسدآباد موافقت شد


سخنگوی شورای اسلامی شهر اسدآباد از موافقت اعضای شورا با قرار استعفای شهردار این شهر خبر داد.

- حمید رضا مرادی ضمیر در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:در جلسه فوق العاده امروز شورای اسلامی شهر اسدآباد با استعفای شاهین کلانتری بنگر موافقت و رضا رشیدی تا انتخاب شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری انتخاب شد.

وی با بیان اینکه شهردار اسدآباد در هفتم اسفند ماه استعفای خود را از طریق سامانه به رییس شورای اسلامی شهر تقدیم کرده بود،افزود:شهردار اسدآباد هفته گذشته به منظور یک جلسه کاری به اتفاق دو نفر از اعضا شورای اسلامی به تهران می روند و بعد از جلسه کاری همکاران اعضا شورا بازگشته و شهردار به بهانه کار متاسفانه در تهران می ماند.

وی با بیان اینکه طی همین مدت شهردار اسدآباد با شورای شهر بابل مذاکراتی انجام داده و در این مذاکرات به نتیجه هم رسیده اند، افزود:طی جلسه فوق العاده شورای اسلامی اسدآباد با استعفای شهردار شهر موافقت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،شاهین کلانتری در 21 مهر ماه امسال طی حکمی رسماً به عنوان شهردار اسدآباد معرفی شد و طی مدت کوتاهی وی در 7 بهمن ماه پس از 103روز خدمتگزاری طی پیامی به خبرگزاری ایسنا از استعفا خود خبر داد و پس از ساعاتی از استعفا انصراف داد ،در هفتم اسفند با گذشت یکماه از استعفای خود اینبار هم نسبت به تقدیم استعفای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با استعفای شهردار اسدآباد موافقت شد

با استعفای شهردار اسدآباد موافقت شد