مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 22:222022-03-02سياسي

اسناد ثبتی 160 هزار هکتار از مساحت دریاچه ارومیه اجرایی می شود


معاون قوه قضاییه و رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: برای 160 هزار هکتار از دریاچه ارومیه سند مالکیت صادر شده است و صدور سند ثبتی به زودی اجرا می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حسن بابایی چهارشنبه شب در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه هم اکنون در سواحل شمالی و جنوبی دریاچه ارومیه رفع تصرفات انجام شده است، افزود: هر گونه ابنیه ایجاد شده تخریب شده است ضمن اینکه آزاد سازی سواحل انجام گرفته و صدور اسناد مالکیت به دنبال آن انجام خواهد شد.

وی با اشاره به روند صدور اسناد تک برگی، عنوان کرد: صدور اسناد تک برگی تا یک ماه آینده به دفاتر اسناد رسمی واگذار می شود همچنین حدود 70 درصد خدمات ارائه شده این سازمان هوشمندسازی شده است.

معاون رییس قوه قضاییه همچنین با بیان اینکه حمایت از دفاتر اسناد رسمی تکلیف قانونی ماست ولی رضایت مندی مردم برای ما ملاک اصلی است، گفت: اگر می خواهیم نزاع و ورودی پرونده به محاکم دادگستری کاهش یابد یک راه آن تثبیت مالکیت است.

بابایی با تاکید بر اینکه باید برای توسعه خدمات یک استراتژی خوبی برای آینده ترسیم کنیم گفت، باید یک استراتژی خوب و افکار بلندی در توسعه اسناد رسمی داشته باشیم و یکی از سیاست های اصلی سازمان توسعه اسناد در تمامی عرصه های ملی، زراعی و مسکونی است و این امر با کمک شما دفترداران محقق خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسناد ثبتی 160 هزار هکتار از مساحت دریاچه ارومیه اجرایی می شود

اسناد ثبتی 160 هزار هکتار از مساحت دریاچه ارومیه اجرایی می شود