مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 22:522022-03-02اقتصادي

گل گهر از کشنده 150 تنی ساخت داخل، رونمایی کرد


شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نمونه ایرانی یک کشنده 150 تنی که با هدف افزایش سرعت جابجایی ماشین آلات معدنی و کاهش هزینه های معدنکاری به همت متخصصان شرکت های گل گهر و آرمان گهر سیرجان ساخته، - رونمایی کرد.

دکتر حسین مهرابی معاون اقتصادی استاندار کرمان گفت: پانزده سال پیش در استان کرمان فروش خاک داشتیم اما اکنون چند پله بالاتر آمده ایم و در حال فروش گندله و فولاد هستیم.

وی با اشاره به دستاوردهای توسعه ای گل گهر و پروژه های در دست اقدام این شرکت افزود: با مدیریت به موقع و توانمند می توانیم به زنجیره های خوبی از معدن و صنعت و در نهایت صنایع پیشرفته برسیم.

مهندس محمدحسین نخعی معاون فنی و مهندسی مجتمع گل گهر نیز گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشناسان بومی سازی شرکت های گل گهر و آرمان گهر، دانشگاه صنعتی سیرجان به عنوان تحلیل گر سازه و چند شرکت توانمند داخلی به عنوان سازنده این دستگاه انتخاب شدند که طی 18 ماه تلاش شبانه روزی به ثمر رسید.

وی ادامه داد: هندسه و سازه این کشنده فوق سنگین برگرفته از سازه Tow Haul اسمیت بوده که با ساخت آن علاوه بر افزایش سرعت پیاده روی (جابجایی) ماشین آلات کندروی معدنی مانند شاول ها و دریل ها، مصرف قطعات زیربندی و هم چنین ارزبری کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گل گهر از کشنده 150 تنی ساخت داخل، رونمایی کرد

گل گهر از کشنده 150 تنی ساخت داخل، رونمایی کرد