مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 23:172022-03-02اقتصادي

حمایت از سرمایه گذاران در حوزه تولید برق


در صورت وجود متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه تولید برق، منابعی را به صورت تسهیلات در اختیار آنان قرار می دهیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، سید حامد عاملی در جلسه تدوین برنامه عملیاتی پروژه های پیشران برق استان اردبیل اظهار کرد: با توجه به مصرف 44 درصد از کل برق مصرفی استان در بخش عمومی، لازم است درصدی از این میزان صرفه جویی و به بخش صنعت تزریق شود.

وی افزود: باید برای تامین برق در مصارف عمومی اقداماتی چون سرمایه گذاری در انرژی خورشیدی و استفاده از تولیدات این حوزه انجام شود.

استاندار اردبیل جلب مشارکت بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این زمینه را مورد تاکید قرار داد و گفت: در صورت وجود متقاضیان سرمایه گذاری در حوزه تولید برق، می توانیم منابعی را به صورت تسهیلات در اختیار آنان قرار دهیم.

عاملی افزود: باید با تولید برق مصارف عمومی و خانگی در داخل استان به روش های مختلف از جمله انرژی خورشیدی، از قطعی برق حوزه صنعت جلوگیری کنیم.

تامین نیازهای برق شهرک های صنعتی ضروری است سید کمال الدین میرجعفریان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل نیز در این جلسه تامین نیازهای برق شهرک ها و نواحی صنعتی استان را ضروری دانست و خواستار اجرای طرح های تولید برق از طریق پنل های خورشیدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از سرمایه گذاران در حوزه تولید برق

حمایت از سرمایه گذاران در حوزه تولید برق