مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 اسفند 1400 ساعت 23:422022-03-02اجتماعي

هشدار باد و رگبارهای بارانی در مازندران


مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به هشدار سطح زرد به ویژه در ارتفاعات استان، گفت: از پنج شنبه شب شاهد وزش باد شدید موقتی گاهی با رگبار بارانی و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمدرضا رضوی مدیرکل هواشناسی مازندران، با اشاره به هشدار سطح زرد هواشناسی در سطح استان ، اظهار کرد: از پنج شنبه شب 12 تا جمعه شب 13 اسفند ماه امسال شاهد وزش باد شدید موقتی گاهی با رگبار باران و احتمال رعدوبرق در آسمان مازندران هستیم.

وی با بیان اینکه این سامانه سطح استان به ویژه ارتفاعات مازندران را تحت تاثیر قرار می دهد، افزود: آسیب به سازه های کم مقاوم و احتمال ریزش سنگ در جاده ها و محورهای کوهستانی از مخاطرات این سامانه محسوب می شود.

مدیرکل هواشناسی مازندران خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت این سامانه، تاکید بر مقاوم‏ سازی سازه های موقت، تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه ها، احتیاط در تردد جاده ای، پرهیز از صعود کوهنوردان به ارتفاعات و مدیریت کاهش مصرف انرژی توصیه می شود.

رضوی یادآور شد: دریای مازندران نیز از پنج شنبه شب مواج می شود.

وی با اشاره به کاهش ابرناکی آسمان مازندران از اواخر روز شنبه، یادآور شد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی روز یک شنبه مجددا بارندگی خواهیم داشت ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار باد و رگبارهای بارانی در مازندران

هشدار باد و رگبارهای بارانی در مازندران