مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 02:572022-03-02پزشكي

جانباختگان روز گذشته خوزستان؛ بالای 65 سال و بدون واکسیناسیون کامل


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین آمار فوتی های ناشی از کرونا در استان خوزستان گفت: جانباختگان روز گذشته بالای 65 سال بودند، - جانباختگان روز گذشته خوزستان؛ بالای 65 سال و بدون واکسیناسیون کامل ایسنا/خوزستان معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به آخرین آمار فوتی های ناشی از کرونا در استان خوزستان گفت: جانباختگان روز گذشته بالای 65 سال بودند، واکسیناسیون کاملی نداشتند و اکثرا دیر به مراکز درمانی مراجعه کرده بودند.

دکتر سید محمد علوی اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته 6 هزار و 613 نفر به مراکز منتخب بهداشت، کلینیک های تنفسی و بیمارستان های استان خوزستان مراجعه کردند که تعداد مراجعه کنندگان به این مراکز نسبت به روز گذشته یک هزار و 474 مورد کاهش داشته ایم.

پس از بررسی های بالینی و تشخیصی، 430 بیمار شناسایی شده اند.

میزان موارد شناسایی شده نیز نسبت به روز گذشته، 327 مورد کمتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: بدین ترتیب تعداد بیماران از ابتدای وقوع همه گیری تاکنون در خوزستان به 591 هزار و 991 نفر رسیده است.

علوی با اشاره به کاهش تعداد مبتلایان، موارد بستری و فوتی نسبت به روز گذشته گفت: در 24 ساعت گذشته 13 نفر از هم استانی ها نیز جان باختند که تعداد فوتی ها نسبت به روز قبل، یک مورد کمتر بوده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانباختگان روز گذشته خوزستان؛ بالای 65 سال و بدون واکسیناسیون کامل

جانباختگان روز گذشته خوزستان؛ بالای 65 سال و بدون واکسیناسیون کامل