مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 04:072022-03-03بين الملل

ادعای وزیر جنگ تل آویو: ایران مشکل جهان و منطقه است


وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تاکید بر لزوم جلوگیری از تقویت ایران در حوزه هسته ای، مدعی شد چه توافقی در وین حاصل شود چه نه، تل آویو به اقدام علیه تهران ادامه می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بین الملل خبرگزاری فارس، بنی گانتز وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با تکرار عجز و لابه های نخ نماشده علیه جمهوری اسلامی ایران، گفت که تهران مشکلی برای جهان و منطقه غرب آسیا است.

گانتز طی سخنرانی در دانشکده نظامی در حیفا، ادعا کرد که اسراییل هرگز از اقدامات برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی دست نخواهد کشید، زیرا توافق بین تهران و قدرت های جهانی قریب الوقوع به نظر می رسد.

به نوشته وبگاه تایمز اسراییل ، وی در این باره مدعی شد: در هفته های آینده، شاید حتی در روزهای آینده، ممکن است توافق هسته ای بین قدرت های [جهانی] و ایران امضا شود .

وزیر جنگ رژیم کودک کش اسراییل ادامه داد: چه این اتفاق بیافتد یا نه، اسراییل به هر کاری که لازم باشد برای جلوگیری از تبدیل شدن ایران به یک تهدید وجودی و داشتن قابلیت اتمی ادامه خواهد داد .

بر اساس این گزارش، گانتز در ادامه ادعاهای بی اساس خود افزود: ما به فعالیت دیپلماتیک خود ادامه خواهیم داد، زیرا ایران قبل از هر چیز یک مشکل جهانی و منطقه ای است و به ساخت نیروی نظامی خود ادامه خواهیم داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای وزیر جنگ تل آویو: ایران مشکل جهان و منطقه است

ادعای وزیر جنگ تل آویو: ایران مشکل جهان و منطقه است