مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 06:522022-03-03ورزشي

لیگ ورزش کارگری برگزار می شود


رییس فدراسیون ورزش کارگری از برگزاری اولین دوره رقابتهای لیگ کارگری در سال جدید خبر داد.

- جواد رمضی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در تقویم ورزشی سال آینده ورزش کارگری دو محور اساسی را مدنظر قرار دادیم که یکی از این محورها، برگزاری رقابتهای لیگ ورزش کارگری برای نخستین بار و دیگری اجرای طرح کاروان ورزش و نشاط در جهت توسعه ورزش همگانی است.

وی همچنین از برگزاری مجمع عمومی سالیانه ورزش کارگری در 23 اسفند خبر داد و گفت: این مجمع با هدف بررسی و تصویب تقویم ورزشی 1401 فدراسیون ورزش کارگری و انتخاب اعضای جدید هیات رییسه این فدراسیون برگزار می شود.

رییس فدراسیون ورزش کارگری همچنین از اعزام تیم های بسکتبال 3 و 5 نفره، فوتبال و کشتی ساحلی و شنا به مسابقات جهانی ایتالیا و فنلاند در سال آینده خبر داد.

وی در خصوص اعزام ورزشکاران کارگر به مسابقات جهانی شرکت ها در مکزیک، خاطرنشان کرد: به دلیل بعد زیاد مسافت، بالا بودن هزینه ها و جلوگیری از خروج ارز، امکان اعزام ورزشکار به این مسابقات را نداریم.

رمضی در پایان همچنین به همکاری و تعامل فدراسیون ورزش کارگری با فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بومی و محلی در برگزاری مسابقات دو رشته چوب کشی و کشتی سنتی اشاره کرد و افزود: براساس تفاهمنامه ای که در این خصوص با فدراسیون ورزش روستایی و بازیهای بوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ ورزش کارگری برگزار می شود

لیگ ورزش کارگری برگزار می شود