مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 08:072022-03-03اقتصادي

افزایش 50 درصدی تولید خودرو در سال آینده


رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: شرایط لازم فنی، اقتصادی و مالی را برای افزایش 50 درصدی تولید خودرو در سال آینده داریم و پیش بینی می کنیم که محقق شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، محسن صالحی نیا با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری چهارشنبه شب شبکه دو سیما با اشاره به اینکه در سیاست ها و برنامه هایی که از حدود سه ماه پیش در حال تدارک و پیاده سازی هستیم، افزایش تولید هم مد نظر است، افزود: رییس جمهور هم به افزایش 50 درصدی تولید خودرو اشاره کرد.

او ادامه داد: اگر رقم تقریبی خودرو تولیدی امسال را حدود یک میلیون دستگاه با حدود سه درصد پایین تر، فرض کنیم به تولید بیش از یک میلیون و 450 هزار دستگاه خودرو در سال آینده ملزم هستیم؛ البته برنامه وزیر برای تولید خودرو در سال آینده، حدود یک میلیون و 600 هزار دستگاه است.

صالحی نیا با اشاره به اینکه ستادی در این باره در وزارت صنعت، معدن و تجارت تشکیل شده است، اضافه کرد: سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران نیز یکی از زیرمجموعه های این ستاد است و برنامه ها را پیگیری می کنیم.

از تولید بخش خصوصی در خودروسازی، استقبال می کنیم رییس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با بیان اینکه از تولید بیشتر بخش خصوصی در خودروسازی، استقبال می کنیم، گفت: سهم دولت در ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 50 درصدی تولید خودرو در سال آینده

افزایش 50 درصدی تولید خودرو در سال آینده