مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-03سياسي

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ می شود


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل گفت: بر اساس قانون، قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی استان فسخ شده و اراضی راکد از صاحبان قراردادهای بلاتکلیف باز پس گرفته می شود.

- محمد اهلی صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: بر اساس قانون، موظف به بازپس گیری اراضی از قراردادهای راکد هستیم که بدین منظور در طول سال چندین جلسات هیات حل اختلاف و داوری تشکیل و قراردادهای راکد بررسی شده و در صورت نیاز فسخ می شود.

وی افزود: تا به امروز چهار جلسه هیات حل اختلاف و داوری در خصوص قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی استان اردبیل برگزار شده که در طی این جلسات 120 پرونده مورد بررسی قرار گرفته که نتیجه آن منتهی به مهلت به برخی از قراردادها و یا فسخ برخی دیگر از سوی داور شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل با اشاره به اهداف برگزاری این جلسات بیان کرد: آزادسازی اراضی راکد در شهرک های صنعتی سبب می شود تا وضعیت این زمین ها تعیین تکلیف شده و در صورت نیاز به سرمایه گذاران واقعی که قصد فعالیت های تولیدی در استان دارند ارایه شود در غیر این صورت شهرک های صنعتی جولانگاه دلالان و فرصت طلبان می شود.

95 درصد از صنایع استان اردبیل شامل صنایع کوچک است اهلی بیان کرد: 95 درصد از واحدهای صنعتی فعال در استان اردبیل شام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ می شود

قراردادهای راکد در شهرک های صنعتی اردبیل فسخ می شود