مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 08:372022-03-03حوادث

کشف 600 کیلو مواد افیونی در هرمزگان


جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان با اشاره به اجرای طرح عملیاتی مبارزه با قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر در  سطح استان، گفت: در اجرای این طرح طی 24 ساعت گذشته قریب 600 کیلو مواد افیونی با تلاش مأموران در سطح استان کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، مهرداد مشوق جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان صبح امروز بیان داشت: طرح عملیاتی تشدید مبارزه با قاچاقچیان عمده و خرده فروشان مواد مخدر در استان هرمزگان به مدت 24 ساعت با عنوان طرح عملیاتی نصر به اجرا گذاشته شد.

وی با تأکید بر لزوم مبارزه جدی با مواد مخدر گفت: این طرح با هماهنگی مجموعه انتظامی  و با اشرافیت اطلاعاتی پلیس در مناطق آسیب زای استان  برگزار می شود و به یقین برگزاری چنین طرح هایی سبب پاکسازی محلات از وجود توزیع کنندگان مواد مخدر و به تبع آن سبب ایجاد آرامش و امنیت در میان شهروندان شده و رضایتمندی عمومی مردم را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ مشوق تصریح کرد: در طول سال نیز مبارزه جدی با مقوله ورود مواد مخدر و توزیع  آن در استان انجام شده و کشفیات قابل توجهی نیز به دست آمده است و شاهد افزایش کشفیات نسبت به بازه زمانی مشابه سنوات گذشته بوده ایم.

این مقام ارشد انتظامی استان اظهار داشت: در اجرای این طرح طی 24 ساعت گذشته با تلاش تکاوران پلیس استان بالغ بر 600 کیلو تریاک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 600 کیلو مواد افیونی در هرمزگان

کشف 600 کیلو مواد افیونی در هرمزگان