مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 08:572022-03-03اقتصادي

بروکراسی های اداری جلوی گلوی سرمایه گذاران در همدان را می گیرد


متأسفانه بروکراسی های اداری در برخی پروژه ها، گلوی سرمایه گذاران را می گیرد و برخوردهای سخت گیرانه بسیاری از سرمایه گذاران را از استان فراری می دهد.

- به گزارش، محمدعلی محمدی شامگاه چهارشنبه در شورای اداری شهرستان همدان با بیان اینکه یکی از مهم ترین کارها در حوزه برنامه ریزی فرمانداری همدان موضوعات و مباحث اقتصادی و کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری است، عنوان کرد: در این راستا با 6 هزار و 637 اشتغال از سهمیه 6 هزار و 682 نفره همدان در سالجاری تاکنون محقق شده است.

وی با تاکید بر ضرورت برنامه محوری افزود: اشتغال نجات یک خانواده از همه آسیب های احتمالی است، اشتغال ایجاد شده شهرستان اشتغال واقعی و به ثمر رسیده است اما همچنان در این حوزه کار زیاد است و رضایتمندی ایجاد نشده است.

فرماندار شهرستان همدان، بحث تنظیم بازار را از جمله سرفصل های مهم کاری این معاونت برشمرد و اظهار کرد: توجه به معیشت مردم همواره مورد تاکید قرار گرفته که در این راستا به مباحث تنظیم بازار ورود جدی داشتیم و حجم بازرسی ها، مکاتبات و پیگیری ها در این راستا نشان از اهمیت موضوع دارد.

وی با اشاره به ضرورت مقابله با کمبود، احتکار و گران فروشی کالاها از راه اندازی بازارچه های محلی در 5 نقطه از شهر همدان خبر داد و افزود: با هماهنگی به عمل آمده و از طریق توزیع اقلام مورد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی های اداری جلوی گلوی سرمایه گذاران در همدان را می گیرد

بروکراسی های اداری جلوی گلوی سرمایه گذاران در همدان را می گیرد