مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:022022-03-03سياسي

اندیشکده های بسیج اساتید میدان دار حل علمی مسائل باشند


اندیشکده های نهضت استادی بسیج اساتید باید پیشران تحوّل نرم افزاری در جمهوری اسلامی و میدان دار حل علمی مسائل اساسی نظام اسلامی باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، محمدرضا مردانی رییس سازمان بسیج اساتید کشور در نشست تقدیر از اندیشکده های دارای بسته سیاستی برتر که به همت معاونت پژوهش و فناوری سازمان بسیج اساتید برگزار شد، گفت: اندیشکده های نهضت استادی بسیج اساتید باید پیشران تحوّل نرم افزاری در جمهوری اسلامی و میدان دار حل علمی مسائل اساسی نظام اسلامی باشند.

وی سپس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و اشاره دقیقی که ایشان به اهمیت ایجاد حکومت دینی داشتند، افزود: جشنواره شهید چمران بسیج اساتید فرصت خوبی برای بازخوانی نقش علم و پژوهش در نیل به تمدن نوین اسلامی است.

مردانی خاطرنشان کرد: با توجه به عنوان جشنواره حاضر که مزین به اسم شهید بزرگوار شهید چمران است، مناسب است ابتدا فرازی از بیانات مقام معظم رهبری را در این خصوص اول به خودم و سپس به دوستان بزرگوار یادآوری کنم، ایشان در دیدار با اعضای بسیج اساتید دانشگاه ها در سال 1398 فرمودند پس این توقع بیجا نیست؛ وقتی انسان این حرکت را می بیند، این رشد را می بیند، این توقع بیجا نیست که ما بخواهیم دانشگاه جمهوری اسلامی، در آینده عناصری مثل چمران را پرورش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اندیشکده های بسیج اساتید میدان دار حل علمی مسائل باشند

اندیشکده های بسیج اساتید میدان دار حل علمی مسائل باشند