مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:122022-03-03سياسي

یزد میزبان وزرای گردشگری اکو می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از برگزاری اجلاس وزرای گردشگری کشورهای عضو اکو به میزبانی یزد خبر داد.

- ، احمد آخوندی با بیان اینکه صنایع دستی و گردشگری لازم و ملزوم همدیگر هستند، اظهار کرد: گردشگری به خاطر میراث فرهنگی توسعه یافته و صنایع دستی نیز با گردشگری توسعه می یابد بنابراین تلاش می کنیم از ظرفیت های اکو در یزد بهره مند شویم.

وی بیان کرد: راه اندازی آژانس اکو و مقدمات تبادل مسافر و اطلاعات کشورهای عضو اکو در یزد باید اتفاق بیفتد و بیشتر در مورد این مسئله صحبت شود تا این رویدادها منجر به تفاهم اولیه شود.

آخوندی با اشاره به پیشنهاد طرح بزرگ برگزاری اجلاس وزرای گردشگری اکو در یزد گفت: باید گردشگری منطقه ای را با حضور آژانس های گردشگری کشورهای عضو اکو داشته باشیم، لذا مکاتبه ای با موسسه فرهنگی اکو نیز خواهیم داشت.

تقویت تعامل استان یزد با اکو مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد ادامه داد: جذب 200 هزار گردشگر خارجی و 4 میلیون گردشگر داخلی یکی از اهداف مسئولان یزدی برای رونق گردشگری است.

آخوندی تصریح کرد: نشست هم اندیشی با حضور رییس موسسه فرهنگی اکو به منظور تعامل استان یزد با این موسسه فرهنگی برای تقویت گردشگری استان برگزار شده، پیش از این نیز نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی و استاندار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان وزرای گردشگری اکو می شود

یزد میزبان وزرای گردشگری اکو می شود