مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:222022-03-03اقتصادي

تجاری سازی 96 شرکت دانش بینان، واحد فناور و استارت آپ در اردبیل


رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: از مجموع 550 شرکت دانش بینان، واحد فناور و استارت آپ در استان اردبیل تعداد 96 شرکت به مرحله تجاری سازی رسیده است.

- حبیب ابراهیم پور، رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل اظهار کرد: در حال حاضر در مجموع 550 شرکت دانش بنیان، واحد فناور و استارت آپ در استان اردبیل فعالیت دارند که از این تعداد، 96 شرکت به مرحله تجاری سازی رسیده است و بقیه در حدود 210 تا در مرحله رشد هستند و مابقی نیز در مرحله استارت آپی قرار دارند.

وی با اشاره به تعداد شرکت های دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناوری استان اردبیل افزود: هم اکنون 36 شرکت دانش بینان داریم و علاوه بر آن 12 شرکت خلاق نیز در استان فعال هستند و به نوعی 48 شرکت دانش بینان نوع یک، دو و سه در اردبیل وجود دارد.

رییس پارک علم و فناوری استان اردبیل بیان کرد: پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی موثر در امر توسعه فناوری و به تبع آن، توسعه اقتصاد دانش مدار و اشتغال زایی تخصصی مورد توجه بسیاری از کشورهای جهان واقع شده است.

ابراهیم پور گفت: این پارک ها محیط هایی مناسب برای استقرار و حضور حرفه ای شرکت های فناوری کوچک و متوسط، واحدهای تحقیق و توسعه صنایع و موسسات پژوهشی است که در تعامل سازنده با یکدیگر و با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجاری سازی 96 شرکت دانش بینان، واحد فناور و استارت آپ در اردبیل

تجاری سازی 96 شرکت دانش بینان، واحد فناور و استارت آپ در اردبیل