مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:272022-03-03اقتصادي

ناجیان غریق مازندران در انتظار دریافت دستمزد تابستان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، نقی کریمیان رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با گلایه به تاخیر بیش از 6 ماهه حقوق ناجیان غریق استان، اظهار کرد: با وجود گذشت بیش از ماه ها هنوز حقوق ماه های مرداد و شهریور ناجیان غریق پرداخت نشده است.

وی با اشاره به اینکه امسال دوتن از ناجیان غریق مازندران نیز جان خود را از دست دادند، گفت: با وجود تمام تلاش ها در ساحل دریا اما حقوق شان روزی 100هزار تومان بوده که آن هم پرداخت نشده است.

رییس هیأت نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به آزادسازی ساحل مازندران، افزود: این کار اقدام بسیجی و عاقلانه ای بوده که جای تقدیر دارد اما باید گفت نیاز استان به ناجیان غریق بیشتر شده است.

کریمیان با بیان اینکه در حوزه نجات غریق بخشی از نیروهای خود را از دست دادیم، اظهار کرد: باتوجه به اینکه بر طول نوار ساحل و همچنین نقاط کور حادثه خیز استان افزوده شده نیاز به یک هزار نیروی ناجی غریق داریم که در این زمینه باید تمهیدات لازم اندیشیده شود.

وی خاطرنشان کرد: حتی اگر از همین امروز هم کار آموزش ناجی غریق را شروع کنیم باز هم دیر است در این زمینه نیاز به پشتیبانی و حمایت مسؤولان داریم.

رییس هیات نجات غریق و غواصی مازندران یادآور شد: در زمینه آموزش نیروها با سپاه وارد مذاکره شدیم که بتوانیم از این ظرفیت استفاده کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناجیان غریق مازندران در انتظار دریافت دستمزد تابستان

ناجیان غریق مازندران در انتظار دریافت دستمزد تابستان