مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:322022-03-03حوادث

آخرین خبر از صیادان بوشهری مفقود شده در خلیج فارس


فرماندار شهرستان دیر، آخرین جزییات تلاش برای نجات صیادان تنگستانی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دیر، یونس باربرز صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با تلاش ناجی اداره بندر ، صیادان این شهرستان و شناورهای تنگستان قایق سه صیاد ناپدید شده از اهالی بندر عامری شهرستان تنگستان از توابع استان بوشهر در دو مایلی جزیره تهمادون بخش بردخون پیدا شد.

فرماندار دیر افزود: همچنین روز گذشته نیز اداوات صید صیادان یادشده که از روز یکشنبه هفته جاری در آب های خلیج فارس ناپدید شده است توسط صیادان پیدا شده بود.

وی یادآورشد: برغم تلاش شناورهای دریابانی، اداره بنادر و دریانوردی، منطقه چهارم دریایی سپاه و اعزام بالگرد تجسس از سوی فرماندهی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بوشهر، منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و حتی شناورهای محلی تاکنون صیادان تنگستانی پیدا نشده اند.

فرماندار دیر گفت: باتوجه به پرشمار بودن سوانح دریایی در شهرستان دیر استقرار پایگاه امداد و نجات هوایی در این شهرستان ضروری است.

استفاده از 120 قایق محلی برای نجات صیادن جهانگیر دهقانی مدیرکل بحران استان بوشهر با اشاره به مشارکت همه دستگاه ها برای یافتن این صیادان خاطر نشان کرد: از همان لحظه اعلام مفقود شدن این صیادان تجهیزات لازم از دستگاه های مختلف شامل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین خبر از صیادان بوشهری مفقود شده در خلیج فارس

آخرین خبر از صیادان بوشهری مفقود شده در خلیج فارس