مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 09:522022-03-03اقتصادي

تعیین حقوق 1401 کارگران تا دو هفته دیگر/ تفاهم احداث 200 هزار مسکن کارگری


معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حقوق و دستمزد کارگران برای سال 1401 تا دو هفته دیگر و پیش از عید نوروز مشخص می شود.

- ایسنا/گلستان معاون روابط کار وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: حقوق و دستمزد کارگران برای سال 1401 تا دو هفته دیگر و پیش از عید نوروز مشخص می شود.

سردار علی حسین رعیتی فرد، در آستانه سفر رییس جمهور به گلستان و در جریان بازدید از کارخانه شیر پگاه در این استان، اظهار کرد: بنا بر دستور وزیر، در راستای اجرای قانون کار، پایش و بررسی از واحدهای تابعه دستگاه ها را در برنامه داریم.

وی با بیان اینکه فصول و مواد قانون کار را که در رابطه با حقوق کارگران و کارفرماها مهم می باشد، بررسی می شود، ادامه داد: در تلاش هستیم تا بدانیم وضعیت ما در اجرای این قوانین چگونه است و هم اینکه جامعه کارگری کل کشور را از این قوانین منتفع کنیم.

رعیتی فرد، در ادامه با انتقاد از اینکه قانون کار پس از 31 سال مدون شده، ولی خیلی از قوانین آن اجرایی نشده است، افزود: در برخی موارد به حداقل ها بسنده شده است.

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش شود تا نیروی کار کشور در مقابل آسیب ها و حوادث ایمن شود، خاطر نشان کرد: تشکیل کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار برای صیانت از نیروی کار از الزامات است و باید برای ارتقای ایمنی تلاش بیشتری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین حقوق 1401 کارگران تا دو هفته دیگر/ تفاهم احداث 200 هزار مسکن کارگری

تعیین حقوق 1401 کارگران تا دو هفته دیگر/ تفاهم احداث 200 هزار مسکن کارگری