مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:122022-03-03فرهنگي

نماینده وزارت ارشاد پاسخگوی جامعه فرهنگ و هنر گلستان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به گلستان نماینده وزارت فرهنگ و ارشاد به صورت حضوری پاسخگوی مشکلات و مسائل جامعه فرهنگ و هنر گلستان است.

- گفت: همزمان با سفر رییس جمهور به گلستان در روزهای پنجشنبه و جمعه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد در گلستان حضور خواهند داشت و پاسخگوی مشکلات جامعه فرهنگ، هنر و رسانه گلستان هستند.

وی با بیان اینکه هنرمندان می توانند به صورت حضوری مشکلات خود را مطرح کنند، تصریح کرد: علاقمندان می توانند در روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 8 الی 18 به سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان مراجعه کنند.

رعیت بیان کرد: در این دو روز به مشکلات مردم شریف استان گلستان در حوزه های فرهنگ، هنر، رسانه و فعالیت های قرآنی رسیدگی خواهد شد و امیدواریم بخشی از مسائل مرتفع و مسیر پیشرفت برای جامعه فرهنگی و هنری استان تسهیل تر شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان افزود: بخش اصلی مشکلات در حوزه فرهنگ کمبود اعتبارات است و با توجه به اینکه گلستان از استان های محروم و فاقد صنعت است امیدواریم دولت در تخصیص اعتبارات این استان را به صورت ویژه ببیند.

وی افزود: دولت باید بستر آموزش و ارتقاء هنرمندان را فراهم کند و آنها با به روز رسانی فعالیت ها و ارائه کارهای فاخر و ارزشمن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده وزارت ارشاد پاسخگوی جامعه فرهنگ و هنر گلستان

نماینده وزارت ارشاد پاسخگوی جامعه فرهنگ و هنر گلستان