مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:172022-03-03فرهنگي

برگزاری 50 بازارچه صنایع دستی خراسان جنوبی در ایام نوروز


سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی گفت: در ایام نوروز 50 بازارچه صنایع دستی با 300 غرفه در سطح استان فعال می شود.

- زهرا اسدپور، سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از بیرجند اظهارداشت: غریب به 300 رشته صنایع دستی در سطح کشور وجود دارد که از این تعداد نزدیک به 80 رشته در خراسان جنوبی زمینه فعالیت داشته و دارد.

وی از برگزاری 50 بازارچه صنایع دستی در سطح استان به مناسبت عید نوروز خبر داد و گفت: این بازارچه ها با 300 غرفه در سطح استان به نمایش تولیدات صنایع دستی استان می پردازند.

فعال بودن کارگاه های صنایع دستی استان در ایام عید سرپرست معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی خراسان جنوبی ادامه داد: در بسیاری از شهرستان ها کارگاه های صنایع دستی در روزهای عید نوروز فعال بوده و گردشگران و علاقمندان به رشته های صنایع دستی استان می توانند از این کارگاه ها بازدید کنند.

اسدپور افزود: همچنین در ایام عید نوروز خانه های صنایع دستی و مراکز توسعه و ترویج صنایع دستی در سطح استان فعال هستند.

وی با اشاره به اینکه گروه بافت های داری و گروه نساجی از ابتدایی ترین گروه های صنایع دستی استان هستند، یادآور شد: گروه بافت های داری شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 50 بازارچه صنایع دستی خراسان جنوبی در ایام نوروز

برگزاری 50 بازارچه صنایع دستی خراسان جنوبی در ایام نوروز