مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:372022-03-03سياسي

بازار تخصصی آب یکی از راه های مقابله با گلوگاه های اجرای طرح ها است


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر بتوانیم بازار تخصصی آب را در کشور و استان راه اندازی کنیم بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد و شورای برنامه ریزی موضوع عدم توقف طرح های بزرگ اقتصادی (طرح های بالای سه هزار میلیارد تومانی) را دنبال کند.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: اگر بتوانیم بازار تخصصی آب را در کشور و استان راه اندازی کنیم بسیاری از مشکلات ما حل خواهد شد و شورای برنامه ریزی موضوع عدم توقف طرح های بزرگ اقتصادی (طرح های بالای سه هزار میلیارد تومانی) را دنبال کند.

محمدرضا پورابراهیمی صبح امروز 12 اسفندماه در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان درباره طرح های اقتصادی استان گفت: تامین آب یکی از گلوگاه های اصلی طرح ها است.

وی برلزوم استفاده از مازاد پساب فاضلاب ها تاکید کرد و افزود: تبدیل آب کشاورزی در حال انجام است و سهم آب کشاورزی در استان بالاست و اگر مقدار کمی از این سهم را تبدیل کنیم تقریبا با یکی از گلوگاه های اجرای طرح ها مقابله می شود.

وی تاکید کرد: نگران اشتغال جوانانمان هستیم و سرمایه گذاری در استان باید انجام شود و نباید طرحی به دلیل نیاز به 10 لیتر آب متوقف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار تخصصی آب یکی از راه های مقابله با گلوگاه های اجرای طرح ها است

بازار تخصصی آب یکی از راه های مقابله با گلوگاه های اجرای طرح ها است