مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:522022-03-03بين الملل

حملات ائتلاف سعودی به استان حجه و الصعده یمن


نیروهای ارتش یمن از کشته شدن ده ها تن از نیروهای انصارالله در حملات توپخانه ای و هوایی ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان در حجه خبر دادند.

- حملات ائتلاف سعودی به استان "حجه" و "الصعده" یمن نیروهای ارتش یمن از کشته شدن ده ها تن از نیروهای انصارالله در حملات توپخانه ای و هوایی ائتلاف متجاوز عربی تحت امر عربستان در "حجه" خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت النشره، نیروهای ارتش یمن با صدور بیانیه ای اعلام کرد، همزمان با حملات توپخانه ای گسترده نیروهای ارتش یمن، جنگنده های ائتلاف عربی اهداف متعلق به نیروهای انصارالله را در شهرستان های حرض ، عبس ، حیران واقع در استان حجه هدف قرار دادند.

طی هفته های گذشته ائتلاف عربی عملیات خود علیه نیروهای انصارالله را افزایش داده است و این نیروها با تلفات جانی زیادی رو به رو شده اند.

از سوی دیگر، خبرنگار المسیره در صعده گزارش داد، در نتیجه حمله دشمن سعودی به شهرستان های مرزی استان صعده یک مهاجر پاکستانی کشته و چندین غیرنظامی زخمی شدند.

وی در ادامه افزود، دشمن سعودی با تیربار بازارها و منازل شهروندان در منطقه الرقو واقع در شهرستان منبه را هدف قرار داد که در نتیجه آن یک مهاجر پاکستانی کشته و چهار غیرنظامی زخمی شدند که دو تن از آنها مهاجر آفریقایی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حملات ائتلاف سعودی به استان حجه و الصعده یمن

حملات ائتلاف سعودی به استان حجه و الصعده یمن