مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 10:572022-03-03بين الملل

محکومیت رهبران الاهوازیه به زندان و اخراج از دانمارک


سه تن از رهبران اصلی گروه تروریستی الاهوازیه که جرایم آنها قبلا در تاریخ 15 بهمن 1400 از سوی دادگاه در دانمارک محرز اعلام شده بود، روز گذشته با حکم دادگاه به زندان و اخراج از این کشور محکوم شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، از جمله موارد محکومیت این افراد، جاسوسی و ارتباط با مامورین سرویس اطلاعات عربستان سعودی، جمع آوری اطلاعات از آحاد مردم، سازمان ها و امور مربوط به فعالیت های نظامی ایران و انتقال این اطلاعات به سرویس امنیتی عربستان سعودی ذکر شده است.

در حکم محکومیت صادره همچنین دیگر اتهامات مهم اعضای اصلی این گروه انجام فعالیت های تروریستی و کمک به سازمان های تروریستی که مرتکب چندین عملیات نظامی در ایران گردیده اند، همچون جیش العدل و شاخه نظامی محی الدین الناصر، تهیه سلاح برای گروه های تروریستی مزبور، ارتباط مالی با عربستان سعودی و تامین مالی گروه های تروریستی با دریافت مبلغی معادل 5 میلیون یورو از عربستان مورد توجه قرار گرفته است.

از دیگر موارد دارای اهمیت در حکم مذکور حمایت و پشتیبانی از حمله تروریستی به مراسم رژه نیروهای نظامی در ایران در تاریخ 22 سپتامبر 2018 (1 شهریور 1397) می باشد.

براساس حکم صادره از سوی دادگاه، حبیب یابور کعبی به 8 سال زندان و اخراج از دانمارک، برادر وی تمیم فاروق بک به 7 سال زندان و اخراج از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محکومیت رهبران الاهوازیه به زندان و اخراج از دانمارک

محکومیت رهبران الاهوازیه به زندان و اخراج از دانمارک