مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 اسفند 1400 ساعت 11:072022-03-03سياسي

ایران بعنوان پشتیبان قطر در جام جهانی 2022 تعیین شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، احمد محمدی زاده امروز در افتتاح مرکز قرنطینه دام در بوشهر اظهار داشت: توسعه روابط اقتصادی با سرمایه گذاران قطری را با جدیت در دستور کار داریم و طرح های مهمی در این راستا اجرا می شود.

استاندار بوشهر از تلاش برای توسعه روابط سیاسی و امنیتی با کشور دوست، همسایه و برادر قطر خبر داد و اضافه کرد: در سفر رییس جمهور به کشور قطر تفاهم نامه های گوناگون برای ارتقا سطح روابط تجاری و اقتصادی ایران و قطر منعقد شد.

وی جام جهانی قطر را یک فرصت بسیار مهم دانست و ادامه داد: در سفر رییس جمهور به قطر، ایران به عنوان پشتیبانی این کشور در مسابقات جام جهانی تعیین شده است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه خاطر نشان کرد: البته در مورد خطوط پروازی و فعالیت فرودگاهی، اسکان مسافر و دیگر طرح ها زیرساخت هایی در بوشهر و کیش آماده می شود تا در جام جهانی به کشور قطر کمک و پشتیبانی کند.

آغاز سرمایه گذاری ها در بوشهر  وی گفت: در مرکز قرنطینه دامپزشکی در بوشهر دام های ایرانی به مقصد کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و دام های دیگر از دیگر نقاط دنیا در این ایستگاه نگهداری و قرنطینه و سپس صادر می شود.

محمدی زاده با بیان اینکه مرکز قرنطینه دامپزشکی بوشهر می تواند در پشتیبانی مواد پروتیینی مورد نیاز برای مسابقات جام جهانی قطر مؤثر باشد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایران بعنوان پشتیبان قطر در جام جهانی 2022 تعیین شد

ایران بعنوان پشتیبان قطر در جام جهانی 2022 تعیین شد